S obzirom na intenziviranje poziva prema broju 112 u požarnoj/turističkoj sezoni, koristim priliku još jednom skrenuti vam pozornost na ulogu centara 112 kojima je osnovna zadaća prijem svih hitnih poziva na broj 112, na koji građani i strani turisti mogu dojaviti ugrožavanje ljudskih života, imovine ili okoliša – stoji u dopisu koji je medijima poslala voditeljica Službe civilne zaštite Dubrovnik, Ana Miličić.
Navodi kako je nedavnim iskustvom, kada je područje Grada na nešto manje od sat vremena ostalo bez električne energije, ponovo prema broju 112 bilo upućeno jako puno nenamjenskih poziva, kako od strane građana, tako i od strane pojedinih medija.
Operateri u centrima 112 nisu nadležni za davanje medijskih izjava niti servisnih informacija te takvi pozivi opterećuju linije zbog čega osobe u stvarnoj potrebi mogu imati poteškoća u uspostavljanju poziva.
Koristim priliku izraziti zahvalnost na inače izvrsnoj suradnji, korektnosti i razumijevanju – završava dopis Ana Miličić.