11.8 C
Dubrovnik
Petak, 17 siječnja, 2025
NaslovnicaistaknutoAKTIVNOSTI GRADA Dodijeljeni stanovi za korištenje, ugovori za javne potrebe u kulturi,...

AKTIVNOSTI GRADA Dodijeljeni stanovi za korištenje, ugovori za javne potrebe u kulturi, gradi se i radi

Počeli radovi na sanaciji autobusne stanice u Ulici Hrvatskog crvenog križa (kod Grawea)

Radovi na sanaciji autobusne stanice u Ulici Hrvatskog crvenog križa, kod zgrade Grawea, počeli su u četvrtak, 16. siječnja u poslijepodnevnim satima kada se postavila i privremena prometna regulacija. 

Tijekom trajanja radova neće se moći koristiti autobusna stanica, već će se označiti privremeno autobusno stajalište nedaleko od radova, u Ulici dr. Ante Starčevića, preko puta gradskog bazena. 

Uklonit će se postojeći šuplji betonski opločnik i betonski rubnjak, izraditi betonska ploča te pripremiti i izraditi podloga od granitnih kocki. 

Izvođač radova je tvrtka Platanus, stručni nadzor obavlja tvrtka Statički sustav, a radove će izvoditi i tijekom vikenda kako bi završili u što kraćem roku.

Obuhvat radova i privremene regulacije prometa prikazan je na priloženoj fotografiji. Molimo građane na oprez pri kretanju i strpljenje za vrijeme trajanja sanacije.

Prema željama građana uređene prostorije Doma mladih u Orašcu

Završeni su radovi na uređenju prostorija doma mladih u Orašcu, projekta kojeg su građani ovog mjesnog odbora predložili i izglasali kroz ciklus participativnog budžetiranja u 2023. godini s realizacijom u 2024. godini.

Uređenje je obuhvatilo izradu novih sanitarnih čvorova u prizemlju, izmjenu dijela dotrajale stolarije, žbukanje hodnika (ulaznog prostora), ugradnju keramike na stubištu i u svlačionici, novi razvod elektro instalacija s novim rasvjetnim tijelima. Postavljena su dva klima uređaja.

Podsjetimo, Proračunom Grada Dubrovnika za 2024. osigurana je provedba ukupno 25 projekata koje su u prethodnoj godini odabrali građani s područja osam gradskih kotara i 17 mjesnih odbora za realizaciju u ovoj. Pojedinačne vrijednosti projekata iznose do 60 tisuća eura po mjesnom odboru i do 120 tisuća eura po gradskom kotaru.

Projekt Participativnog budžetiranja, koji se provodi u organizaciji Grada Dubrovnika te Dubrovačke razvojne agencije DURA, nastavlja se, pa su građani Dubrovnika u 2024. ponovno odabrali najbolje od prijavljenih projekata koji će se realizirati u sklopu gradskog proračuna za 2025. godinu.

DODIJELJENI UGOVORI ZA JAVNE POTREBE U KULTURI – 450 tisuća eura za 107 programa, sredstva u dvije godine povećana za 115 posto

Programom javnih potreba u kulturi za 2025. Grad Dubrovnik će iz proračuna sufinancirati 107 kulturnih programa izvan djelatnosti ustanova u kulturi kojima je osnivač Grad. Za tu namjenu osigurano je 450 tisuća eura, 36 posto više proračunskih sredstava nego u prošloj godini odnosno 115 posto više u usporedbi s 2023. godinom. 

Ugovore o korištenju sredstava korisnicima – pojedincima, udrugama civilnog društva i umjetničkim organizacijama i društvima u sektoru kulture danas je u Velikoj vijećnici uručila zamjenica gradonačelnika Grada Dubrovnika Jelka Tepšić u nazočnosti pročelnice Upravnog odjela za kulturu, baštinu i turizam Julijane Antić Brautović.

Zamjenica Tepšić uputila je je zahvalu svima prisutnima jer svojim umjetničkim i kreativnim doprinosom obogaćuju kulturnu ponudu Grada te je izrazila zadovoljstvo činjenicom da je Grad u mogućnosti u kontinuitetu povećavati proračunska sredstva namijenjena kulturnim programima.

Programom javnih potreba u kulturi Grada Dubrovnika za 2025. godinu financiraju se programi velikog broja aktivnih udruga civilnog društva i umjetničkih organizacija; kreativno stvaralaštvo pojedinaca, društava i drugih organizacija kulture u glazbenoj djelatnosti, dramskoj i plesnoj umjetnosti te izvedbenim umjetnostima, muzejsko-galerijskoj djelatnosti, likovnoj umjetnosti i zaštiti i očuvanju kulturne baštine, knjižnično-izdavačkoj djelatnosti te audio-vizualnoj djelatnosti i novim medijskim kulturama. 

Programom koji se ostvaruje se u suradnji javnog i privatnog sektora, u partnerstvu Grada Dubrovnika i gradskih kulturnih ustanova, umjetničkih organizacija, udruga, samostalnih umjetnika, umjetničkih obrta i ostalih kulturnih institucija, obuhvaćene su kulturne aktivnosti koje doprinose zadovoljavanju kulturnih potreba građana Dubrovnika, obogaćivanju kulturnoga života i podizanju kulturne ponude Grada, kao i poboljšanju materijalnih uvjeta za razvoj kulture. Posebno su vrednovani projekti sustavnog dokumentiranja, prikupljanja, čuvanja, digitalizacije i javne dostupnosti arhivskog gradiva o djelovanju civilnog društva na dubrovačkom području.

Programe prijavljene na Poziv za predlaganje javnih potreba u kulturi Grada Dubrovnika ocijenila su nadležna kulturna vijeća te predložila razinu sufinanciranja.

Završen nogostup u Ulici generala Janka Bobetka

Zavšeni su radovi na sanaciji nogostupa u Ulici generala Janka Bobetka. Novi nogostup izgrađen je na potezu od spoja s Ulicom Andrije Hebranga do Čilipske ulice.

Radovi vrijedni 6.993,00 eura (bez PDV-a), obuhvatili su zamjenu starog i dotrajalog nogostupa novim, koji je izveden u protukliznom betonu. S obzirom da je postojeći bio oštećen i klizav, novim nogostupom omogućen je sigurniji prolaz pješaka ovim dijelom.

Izvođač radova je tvrtka Atis Dubrovnik, a stručni nadzor obavila je tvrtka Aedificator.

Domu zdravlja ustupljen stan za smještaj doktorice obiteljske medicine, zdravstvenim i socijalnim ustanovama i institucijama do sada dodijeljeno 14 stanova

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković predao je ključ stana u gradskom vlasništvu ravnatelju Doma zdravlja Dubrovnik Branku Bazdanu, a primopredaji je nazočila i pročelnica Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Marijeta Hladilo. Stan površine 82,34 metra kvadratna Grad Dubrovnik daje u najam Domu zdravlja za privremeni smještaj njihove djelatnice, doktorice specijalistice obiteljske medicine.

O zahtjevu Doma zdravlja odlučilo je Gradsko vijeće na posljednjoj prošlogodišnjoj sjednici, a sukladno Odluci o najmu stanova u vlasništvu Grada Dubrovnika. Naime, navedena odluka predviđa mogućnost dodjele stanova u gradskom vlasništvu osobama od posebnog značenja za Grad Dubrovnik iz područja znanosti, zdravstva, kulture, športa i slično, a temeljem priznatih rezultata ili vodeći se deficitarnosti profesija za koje se ocijeni da su prijeko potrebne Gradu Dubrovniku.

Dajući u najam stanove u svom vlasništvu uz simbolični iznos najamnine, Grad Dubrovnik pomaže zdravstvene i druge ustanove od interesa za Grad, pa je tako do sada dodijeljeno 14 stanova; od toga su po tri stana ustupljena Općoj bolnici Dubrovnik i Domu zdravlja. Četiri stana dodijeljena Centru za pružanje usluga u zajednici Maslina. Posljednji od njih, stan površine 140 metara kvadratnih u povijesnoj jezgri, Dom Maslina će nakon adaptacije i opremanja koristiti za organizirano stanovanje šestero svojih štićenika različite dobi čime se promiče život u zajednici i sprječava institucionalizacija. Po jedan stan dodijeljen je Vatrogasnoj zajednici Grada Dubrovnika, Sveučilištu u Dubrovniku i Kazalištu Marina Držića.

Dubrovačko oko u rekordnoj 2024.: riješeno 88 posto prijava

Građani su i u 2024. godini vrlo aktivno koristili platformu Dubrovačko oko, interaktivni alat Grada Dubrovnika za komunikaciju s građanima koji omogućava brži protok informacija i bržu realizaciju manjih popravaka. Tako su tijekom protekle godine pristigle ukupno 1822 uredne prijave, što je 26 posto prijava više nego prethodne rekordne 2023. godine.

Trenutno je riješeno 88 posto od ukupno obrađenih urednih prijava na Dubrovačkom oku, točnije njih 1430. Obrađene su i 193 prijave izvan nadležnosti Grada Dubrovnika koje su dalje proslijeđene nadležnima. Osim toga, 34 prijave koje su se odnosile na predmetne zahtjeve, poput nove rasvjete, klupa i rukohvata, proslijeđene su nadležnim gradskim kotarima. Dodatne 223 prijave su odbijene radi preglednosti platforme jer se radilo o ponovljenim ili novim prijavama koje ukazuju na isti problem.

Od 1430 riješenih prijava, najučestalije su bile one vezane uz kršenje komunalnog reda (256), čišćenje javnih površina (247), sanaciju prometnih površina (156), kvar javne rasvjete (136) te neuredan okoliš (100). Od ostalih prijavljenih problema i nepravilnosti vrijedi istaknuti prijave koje su se odnosile na opreme na gradskim igralištima i terenima (56), vodu/odvodnju (38), kante/kontejnere (26), klupe (24), uređenje plaža (19) i parking (12).

Na platformu su pristigle i 192 prijave nepropisnog parkiranja, no građane se ponovno poziva da za ovu vrstu prijava kontaktiraju direktno prometno redarstvo na broj 099 882 730 ili Postaju prometne policije Dubrovnik na broj 020/443 666, kako bi se u najkraćem roku pristupilo rješavanju problema. Naime, sukladno Prekršajnom zakonu, da bi se mogao pokrenuti prekršajni postupak, uz sve podatke o počinitelju prekršaja, ovlašteni tužitelj dužan je utvrditi točno vrijeme i mjesto počinjenja prekršaja. Bez izlaska na mjesto počinjenja prekršaja, prometni redar ove podatke ne može utvrditi na osnovu dostavljene fotografije građanina. Da bi se takva fotografija mogla koristiti kao dokaz u prekršajnom postupku, bilo bi potrebno dokazati da je pribavljena na zakonit način, točno vrijeme kada je nastala te posebno, u sadašnje vrijeme napredne informatičke tehnologije, radi li se o originalnoj fotografiji.  

Podsjetimo, Grad Dubrovnik pokrenuo je  platformu „Dubrovačko oko“ kako bi građanima omogućio jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje nepravilnosti i problema u Gradu Dubrovniku te zaprimanje povratnih informacija od Grada po pitanju rješavanja njihovih zahtjeva, odnosno prijava. Najveći dio zaprimljenih prijava građana moguće je riješiti brzo, dok je za druge potrebno više vremena, ali rješavanju svih prijava pristupa se bez odlaganja. Nepravilnosti građani prijavljuju uz kratak opis problema, fotografiju i lokaciju.

Kako bi se omogućila što lakša i neposrednija komunikacija, osim Dubrovačkog oka, građani na raspolaganju imaju i dva broja telefona Pododsjeka za hitne intervencije – 0800 203 020 i 020/333-792 s mogućnošću ostavljanja govornih poruka van radnog vremena, ali i e-mail adresu hitneintervencije@dubrovnik.hr.

Stanovnicima koji nisu imali pitku vodu zbog zagađenja Palate otpisani računi za prosinac

Na Skupštini društva Vodovod Dubrovnik d.o.o., pod predsjedanjem gradonačelnika Mata Frankovića, donesena je odluka o otpisu dugovanja stanovnicima pogođenih naselja za razdoblje u kojem voda s izvorišta Palata nije bila prikladna za potrošnju.

Odlučeno je tako da će potrošačima s područja Malog i Velikog Zatona, Štikovice, Vrbice, Orašca i Gromače računi za vodu za cijeli mjesec prosinac 2024. biti otpisani.

Iako niti Grad Dubrovnik niti Vodovod Dubrovnik, kao isporučitelj vodne usluge, ne snose odgovornost za nastalo zagađenje izvorišta, već je ono uzrokovano ponašanjem treće strane, Grad je motiviran brigom o zdravstvenoj i socijalnoj dobrobiti svojih građana naložio Upravi Vodovoda otpis dugovanja.

GRADONAČELNIK PREDAO KLJUČ Stan u povijesnoj jezgri za organizirano stanovanje šestero djece-štićenika Centra Maslina

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković predao je danas ključ stana u povijesnoj jezgri ravnatelju Centra za pružanje usluga u zajednici Maslina Božidaru Šustiću. Ovo je četvrti stan koji je Grad ustupio na korištenje Centru Maslina, a ustanova će ga, nakon uređenja i opremanja koristiti za organizirano stanovanje šestero svojih štićenika različite dobi čime se promiče život u zajednici i sprječava institucionalizacija.

Stan u povijesnoj jezgri površine 140,55 metara kvadratnih, jedan je od četiri stana koje je Gradu Dubrovniku ustupila Vlada Republike Hrvatske, a Grad istima gospodariti u okviru programa Dubrovačke stanogradnje nastavljajući mjere priuštivog stanovanja za svoje građane, tako da i ova inicijativa slijedi započeti program populacije povijesne jezgre, a u okviru kojeg su u stambene jedinice unutar zidina u gradskom vlasništvu već uselile tri obitelji s ukupno 12 djece.

U predmetnom slučaju, a prema zamolbi Centra Maslina, ukazala se potreba za ustupanjem stana na korištenje u svrhu organiziranog stanovanja kako bi zadovoljili potrebe svojih korisnika u cilju prevencije institucionalizacije, odnosno osiguravanja načina života koji je najsličniji obiteljskom okuženju, a što doprinosi boljem i zdravijem odrastanju korisnika. Grad Dubrovnik i Centar Maslina prethodno su sklopili ugovor o desetogodišnjem najmu stana, a sukladno zaključku Gradskog vijeća. Uručenju ključeva stana nazočila je i pročelnica Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Marijeta Hladilo. 

U suradnji s Centrom za pružanje usluga u zajednici Maslina projektnu dokumentaciju za adaptaciju stana izrađuje Zavod za obnovu Dubrovnika, dok je prijavu za natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava preuzela Regionalna razvojna agencija Dubrovačko-neretvanske županije – DUNEA. Naime, suradnja Grada i Centra Masline na ovom projektu dio je inicijative Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike čiji je cilj transformirati postojeće ustanove u izvaninstitucijske usluge i omogućiti veću uključenost korisnika u zajednicu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE