Nakon sastanka Upravnog vijeća Zaklade Blaga djela svim zakupcima naših poslovnih prostora smo poslali obavijest da im zbog situacije izazvane pandemijom koronavirusa nećemo fakturirati račune za travanj, svibanj i lipanj, a onda ćemo sjesti s njima i dogovoriti hoćemo li te iznose u cijelosti otpisati – kazao nam je u telefonskom razgovoru Mario Duić, zamjenik upravitelja Zaklade Blaga djela koja u svom vlasništvu ima niz poslovnih prostora na atraktivnim lokacijama u Gradu.
Budući bi sada bilo i neozbiljno i neodgovorno procjenjivati dokad će ova izvanredna situacija uzrokovana zarazom koronavirusa trajati, iz Zaklade poručuju kako će se buduće odluke donositi sukladno okolnostima.
-Svjesni smo kako će se mnogo toga promijeniti u budućnosti te kako će početak oporavka zahtijevati ponovne dogovore s našim partnerima, odnosno zakupcima poslovnih prostora. Moramo uvažavati promijenjene okolnosti poslovanja, te ćemo sukladno tome morati promijeniti i uvjete i međusobne odnose u ugovorima o zakupu. Na adekvatan ćemo način odgovoriti na izazove koji su pred poduzetnicima i svima nama- kazao je Duić.
Stjecajem okolnosti, problemima koji su uzrokovali nerealizaciju projekta izgradnje kata na Domu umirovljenika “ispod stare bolnice” te pravnim poteškoćama zbog kojih je prije nekoliko godina rad Zaklade bio blokiran, na računu ima dovoljno sredstava za ispunjavanje svih obveza iz socijalnog programa.
-Da, Zaklada je u svom planu rada imala zacrtano financiranje poboljšanja uvjeta življenja u svim domovima za umirovljenike u Dubrovniku, te podizanje standarda rada i uvjeta boravka djece na Odjelu pedijatrije u dubrovačkoj općoj bolnici, ali je to u aktualnom trenutku palo u drugi plan. Nažalost, ali posve razumljivo zbog izostanka uobičajenog načina naplate zakupnina. No, na računu je dovoljan iznos koji omogućuje Zakladi spunjavanje preuzetih obveza prema kategorijama iz našeg socijalnog programa – zaključio je Duić.