Glovo aplikacija koja povezuje korisnike s restoranima, lancima supermarketa i maloprodajnim trgovinama, a koja je poznata po svojoj kategoriji „bilo što“ koja korisnicima omogućava da naruče što god zažele u svojem gradu, od 6. svibnja počela je dostavljati i na području Dubrovnika.
Glovo je pripremio posebnu akciju za Dubrovčane. Naime, ako upišete promotivni kod GLOVOVOLIDUBROVNIK, Glovo će vas počastiti popustom u vrijednosti od 50 kuna i besplatnom dostavom za prvu narudžbu.
Odlučivši povećati broj od 1.000 aktivnih Glovera koji građanima Zagreba, Splita, Osijeka, Zadra, Rijeke, Slavonskog Broda, Siska, Pule, Karlovca, Varaždina i Velike Gorice marljivo dostavljaju sve što stane u poznati žuti ruksak ili u prtljažnik automobila, Glovo je svoje poslovanje proširio i na Dubrovnik. Time je ovaj španjolski start-up ostvario svoju prisutnost u čak 12 hrvatskih gradova.
„Pandemija nas je svim svojim izazovima pozvala na razvoj i širenje naših usluga. Nedavno smo proslavili drugi rođendan na hrvatskom tržištu i, moram vam priznati, slavlje ne bi bilo potpuno bez omogućavanja korištenja naših usluga većem broju građana. Baš zbog toga smo odlučili svoje usluge ponuditi Dubrovčanima“– rekao je Teo Širola, generalni direktor Glovo Hrvatska.
U dvije godine poslovanja na hrvatskom tržištu, Gloveri su dostavili skoro 9 milijuna proizvoda i tako prešli 12 milijuna kilometara, što je jednako kao da su 30 puta prešli udaljenost od Zemlje do Mjeseca. Na njihovo je poslovanje uvelike utjecala pandemija. Jeste li upoznati s činjenicom da su narudžbe namirnica pomoću Glovo aplikacije od početka pandemije koronavirusa u Hrvatskoj porasle za više od 500 % u odnosu na vrijeme prije pandemije ili s informacijom da bi sve pizze koje smo tijekom pandemije naručili putem Glovo aplikacije činile toranj visok kao 36 Zagrebačkih katedrala?
Na globalnoj razini, na 20 tržišta na kojima posluje Glovo,ima snažnu bazu od više od 10 milijuna korisnika i izvrsnu partnersku mrežu. Španjolska tvrtka nedavno je osigurala investiciju vrijednu 450 milijuna eura (530 milijuna američkih dolara) u krugu financiranja serije F. Glovo će investiciju iskoristiti za razvoj Q-commerce odjela i proširivanje svoje jedinstvene više-kategorijske ponude na svim tržištima na kojima posluje.
Glovo je inovativna aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda i jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu. Osnovan u Barceloni 2015. godine, posluje u Južnoj Europi, Istočnoj Europi, Bliskom istoku i Africi. Aplikacija povezuje korisnike s restoranima, lancima supermarketa i maloprodajnim trgovinama, a ima i kategoriju „bilo što“ koja korisnicima omogućava da naruče što god žele u svom gradu.