Na natječaj za izvođenje radova rekonstrukcije i proširenja Lapadske obale ( II., III. i IV. faza izgradnje) objavljen 16. listopada, stiglo je pet ponuda, od kojih su čak dvije niže od raspisane procijenjene vrijednosti radova od nešto manje od 50 milijuna kuna.
Financijski najpovoljniju ponudu je poslala Zajednica ponuditelja Texo Molior iz Cavtata i talijanskog Costruzioni Mentucci Aldo, u iznosu od 40.979 milijuna (bez PDV-a), što je za devet milijuna niži iznos od procijenjene vrijednosti radova na natječaju.
Druga najpovoljnija ponuda dolazi od Texo gradnje iz Kupara, u iznosu od nešto manje od 46 milijuna kuna (bez PDV-aa). Njihova je ponuda za oko 3 milijuna niža od procijenjene vrijednosti radova.
Kali gradnja s Korčule je poslala ponudu na gotovo 53 milijuna kuna (bez PDV-a), Pomgrad Inženjering iz Splita na 60.850 milijuna kuna (bez PDV-a), dok je najveća ponuda stigla od Zajednice ponuditelja dubrovačkog Alfaplan građenja i zagrebačke INGRE u iznosu od oko 64 milijuna kuna (bez PDV-a).
Predmet nabave su, objavljeno je na stranicama Grada Dubrovnika 16. listopada, radovi rekonstrukcije i proširenja prometnice u ukupnoj dužini 840 metara uz uređenje parkirališnih i pješačkih površina te uređenje stajališta javnog gradskog prijevoza.
Ovim projektom izmijenit će se regulacija prometa iz jednosmjerne u dvosmjernu ulicu, izgradit će se nova obalna konstrukcija i šetnica, povećat će se razina sigurnosti prometa i kvaliteta javnog gradskog prijevoza uz rasterećenje postojećih dominantnih prometnih pravaca.
Predviđeni rok početka izvođenja radova je travanj 2021. godine, a rok počinje teći od dana uvođenja odabranog izvođača u posao. Grad Dubrovnik namjerava izvođača radova uvesti u posao najkasnije u roku od 15 dana od dana obostranog putopisa ugovora, odnosno po ispunjenju svih potrebnih uvjeta. Dokumentacijom se kao propisani rok završetka izvođenja svih radova navodi rok od 30 mjeseci od dana uvođenja u posao.
Rekonstrukciju i proširenje Lapadske obale gradska uprava na čelu s gradonačelnikom Matom Frankovićem drži kapitalnim ulaganjem u prometnu infrastrukturu u užem gradskom središtu, a nije niti nevažan podatak kako će se projekt ukupno vrijedan 70 milijuna kuna u cijelosti financirati fondovima Europske unije i državnim sredstvima.
Odobreni prihvatljivi troškovi projekta, kako su izvještavali iz gradske uprave, iznose 69.857.603,15 kuna uz financiranje iz Kohezijskog fonda u razini 85% što iznosi 59.378.962,67 kuna. Ostatak od 15 %, odnosno 10.478.640,48 kuna financirat će se iz Državnog proračuna.
Tko će dobiti posao na uređenju i rekonstrukciji Lapadske obale za koju je ishodovana završna građevinska dozvola, zacijelo će se znati početkom siječnja, nakon što se “pročešlja” kompletna pristigla dokumentacija ponuditelja.
Projekt bi, kako stoji na stranicama Grada, trebao biti izrealiziran od 1. lipnja 2020. do 31. prosinca 2023.
Ingra nema ni za mali gulaš, a kamoli da se jave na natječaj od 50 milja kuna.