17.8 C
Dubrovnik
Subota, 19 travnja, 2025
NaslovnicaLifestyleACI: Ustrajemo na kvalitetnoj ponudi te prilagodbi usluga za sve nautičare koji...

ACI: Ustrajemo na kvalitetnoj ponudi te prilagodbi usluga za sve nautičare koji odabiru odmor na Jadranu

Mnogi turistički stručnjaci ističu kako je segment nautičkog turizma u prednosti pred ostalim akterima turističke industrije. Razlog tome je činjenica da nautičari kao turisti dobar dio odmora provode na svojim plovilima, gdje se nalaze u svojevrsnoj izolaciji.

Prvi nautičari na Jadran su ove godine počeli dolaziti odmah u svibnju, čim su se za to stekli uvjeti. To su uglavnom bili turisti s naših tradicionalnih tržišta – Slovenije, Austrije i Njemačke. „U godini prepunoj izazova ipak smo optimisti, jer od gostiju svakodnevno primamo brojne upite za dolazak u svaku od naše 22 marine diljem Jadrana, od Umaga do Dubrovnika, a kako sezona odmiče tako imamo sve više gostiju u marinama i na plovilima. Tijekom kolovoza se intenzivirao i promet, iako je vrlo teško govoriti o projekcijama i procjenama prometa s obzirom na ukupnu situaciju.“, kažu iz ACI-ja, vodeće hrvatske nautičke tvrtke i najvećeg lanca marina na Mediteranu.

Svjesni ukupne situacije, ali i toga da konkurencija diljem Mediterana nudi posebne pogodnosti, u ACI-ju su pripremili niz pogodnosti kako bi i domaće nautičare, kojih je nemali broj, potaknuli na plovidbu Jadranom, a strane na dolazak u Hrvatsku.

„Svrha je bila potaknuti nautičare na plovidbu jer time ujedno potičemo i poslovanje drugih djelatnosti u marinama, poput ugostiteljstva i servisa. I dalje ćemo razvijati nautički segment ciljanim akcijama tijekom cijele turističke sezone. Želimo poticati turizam u svim našim destinacijama, imajući na umu važnost nautičkog segmenta za kompletan hrvatski turizam. Stoga sa svojim partnerima radimo na kvalitetnoj i sadržajnoj nautičkoj ponudi za sve domaće i strane nautičare koji za odmor odabiru Hrvatsku.“, kažu iz ACI-ja.

ACI marina Dubrovnik, 08-2018 foto: Davor Zunic / Fotofaktor.com

Hrvatska se u trenutnim okolnostima ima mogućnost dodatno brendirati kao sigurna i poželjna nautička destinacija te se dodatno pozicionirati na svjetskoj nautičkoj karti. Što to u praktičnom smislu znači? Brend potrošaču pruža osjećaj dodatne vrijednosti. Konzumiranje provjerenog i kvalitetnog proizvoda u većini slučajeva rezultira stvaranjem lojalnog potrošača. Na taj način, potrošači su spremni izdvojiti više kako bi uživali u osjećaju sigurnosti i zadovoljstva.

Uz malo više volje, Hrvatska bi mogla kreirati nautičke trendove, zbog čega bismo bili konkurentniji na europskoj i svjetskoj razini. ACI intenzivno radi na unaprjeđenju ponude i usluge, ali u proces brendiranja moraju biti uključeni svi nositelji turističke ponude, s obzirom da je riječ o procesu koji traje, koji zahtjeva kontinuirani rad i prepoznavanje potencijala po kojima se možemo izdvojiti u odnosu na konkurenciju.

Procjenu kakva će biti ova sezona, odnosno što nas očekuje do kraja 2020. godine, u ovom je trenutku teško dati. Ipak, moguće je dati obećanje da ACI nastavlja s daljnjim razvojem ponude i usluge. Na primjeru marine Dubrovnik, koja je prošle godine ostvarila najviše prihoda unutar ACI sustava i ostavila dovoljno prostora za ulaganja u najpotentniju ACI marinu, to znači nastavak važnog projekta obnove dvorca Sorkočević, financiranog bespovratnim sredstvima EU, kao i ulazak u završnu fazu projektiranja i ishođenja dozvola za rekonstrukciju i gata i elektroenergetske, vodovodne i hidrantske mreže kako bi ACI marina Dubrovnik bila u mogućnosti ispuniti sve zahtjeve nautičara i charter kompanija. Najveći projekt koji očekuje ACI marinu Dubrovnik u skoroj budućnosti je proširenje marine sukladno prostorno – planskoj dokumentaciji, a čime će se najjužnija ACI marina svrstati uz bok najboljim marinama na Mediteranu.

Sponzorirani članak

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE