Korisničko iskustvo nije nešto što tvrtka/obrt bira hoće li ga imati ili ne! ONO UVIJEK POSTOJI – pitanje je samo da li s njime upravljate i svjesno ga kreirate ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo od sebe stihijski događa.
Ako je dobro posloženo, smisleno i ako s njim pametno i mudro upravljate, korisničko iskustvo uvijek i nepogrešivo: donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.
Iz tog razloga za Vas u okviru Startup akademije organiziramo radionicu „Kako korisničko iskustvo (CX) utječe na uspjeh vašeg poslovanja? “. Radionica će se održati 16. studenoga 2024. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) a početkom u 9:00 sati.
Na edukaciji ćete naučiti:
- Što je korisničko iskustvo (CX)?
- Zašto je korisničko iskustvo bitno za poslovni uspjeh,
- Koji su temeljni elementi korisničkog iskustva,
- Kakva je veza CX i korisnikove percepcije vrijednosti proizvoda ili uslugekoju nudimo,
- Zašto je važnorazumjeti korisnika cjelovito,
- Kako razumjeti emocionalne potrebe korisnika,
- Mapiranje korisničkog putovanja,
- Zašto su korisnici uvijek ‘na putovanju’ s brendom,
- Kako korisničko iskustvo učiniti pozitivnim i pamtljivim,
- Na koji način osigurati kontinuitet i konzistentnost korisničkog iskustva,
- Kakouskladiti CX strategiju s poslovnom strategijom,
- Kako se definiraju i provode CX aktivnosti i projekti,
- Izazovi i zamke u upravljanju CX aktivnostimai kako ih izbjeći,
- Kako i na kojim točkama mjerimo CX,
- Kako usklađujemo CX metriku s ostalim pokazateljima uspješnosti poslovanja.
Ova edukacija je za vas ako ste vlasnik tvrtke ili obrta, vodite ili ste odgovorni za razvoj brenda, odgovorni ste za upravljanje odnosa s korisnicima, niste zadovoljni postojećim korisničkim iskustvom kojeg pružate, želite unaprijediti postojeće korisničko iskustvo, u direktnom ili indirektnom ste kontaktu s korisnicima.
PREDAVAČICA: Mirela Saračević Trogrlić – Poslovna konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini.
U zadnjih deset godina njeno područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije te je velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika.
Bavi se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila: mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-556
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt Startup akademija financiran je od strane Grada Dubrovnika