Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je provela promotivnu kampanju tijekom Olimpijskih igara u Parizu, dosegnuvši na taj način najvažniji sportski događaj na svijetu i potencijalne posjetitelje Dubrovnika s raznih emitivnih tržišta. Kroz pažljivo planiranu geotargetiranu kampanju na digitalnim platformama Facebook i Instagram, uspjela je dosegnuti široku međunarodnu publiku, obuhvaćajući različita tržišta te postigavši impresivne rezultate.
Korištenjem raznolikih oglasnih formata poput feeda, storyja i reelsa, kampanja je osigurala vidljivost s ukupno 1.735.693 impresije, prikazavši se više od 1,7 milijuna puta.
Kampanja je bila usmjerena na ključne točke i događaje tijekom Olimpijskih igara, uključujući ceremoniju otvaranja, Olimpijsko selo, finale tenisa i finale atletike. Vizuali s motivima Dubrovnika pratili su cijelu kampanju, atraktivno predstavljajući ljepote grada i pozivajući na posjet.
Tijekom ceremonije otvaranja Olimpijskih igara, kampanja je dosegla 254.672 ljudi, s 283.350 prikaza oglasa. Za vrijeme teniskih ženskih i muških finala te finala parova, ostvarila je doseg od 16.578 ljudi uz 21.932 prikaza. Fokusirana geotargetirana kampanja oko Olimpijskog sela i Stade de France rezultirala je značajnim dosezima, uključujući 579.358 ljudi te 1.735.693 impresije, dok je za vrijeme finala atletskih disciplina ostvaren doseg od 116.972 ljudi, s ukupno 210.740 prikaza oglasa.
Ova sveobuhvatna kampanja nadmašila je rezultate prethodne kampanje Dubrovnika provedene tijekom Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj, ostvarivši povećanje dosega od preko 250.000 ljudi.