Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je završila geotargetiranu kampanju na društvenim mrežama Facebook i Instagram, koja je održana tijekom Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj. Kampanja je već kod prve utakmice Hrvatske protiv Španjolske polučila izvanredne rezultate s više od 100.000 pregleda!
Cilj kampanje bio je promovirati Dubrovnik kao atraktivnu turističku destinaciju, koristeći zanimljive videe i fotografije s raznim sloganima kao teaserima. Objave su bile ciljane prema publici prisutnoj na stadionima i u fan zonama prije, tijekom i nakon utakmica reprezentacija s ključnih tržišta za Dubrovnik – Engleske, Španjolske, Italije, Njemačke, Švicarske, Nizozemske, Francuske, Danske i Belgije.
Kampanja je geotargetirana na stadione i fan zone u gradovima gdje su igrale reprezentacije s ključnih tržišta, uključujući Berlin, München, Frankfurt, Leipzig, Düsseldorf, Stuttgart, Dortmund. Promoviranje Dubrovnika provedeno je na 11 utakmica:
– Hrvatska – Španjolska
– Engleska – Danska
– Nizozemska – Francuska
– Njemačka – Švicarska
– Italija – Hrvatska
– Švicarska – Italija
– Njemačka – Danska
– Francuska – Belgija
– Nizozemska – Rumunjska
– Španjolska – Njemačka
– Engleska – Švicarska
Kombinacijom fotografija i videa u oglasima te efektivnim sloganima, kampanja je dosegnula preko 775 989 ljudi. Neki od najznačajnijih rezultata uključuju:
Preko 100.000 ljudi dosegnuto u Berlinu za vrijeme utakmice Hrvatska – Španjolska. 90.000 ljudi dosegnuto na utakmici Švicarska – Italija također u Berlinu. Preko 77.000 ljudi dosegnuto na utakmici Francuska – Belgija u Düsseldorfu.
Ova kampanja pokazala se izuzetno uspješnom u promoviranju Dubrovnika kao vrhunske turističke destinacije, koristeći inovativan pristup i ciljanje publike na ključnim lokacijama tijekom jednog od najvećih sportskih događaja godine. Turistička zajednica grada Dubrovnika nastavit će koristiti kreativne strategije za privlačenje posjetitelja i promoviranje ljepota Dubrovnika.