Na ovogodišnjem sajmu BMT koji se održava u Napulju od 14. do 16. ožujka Hrvatska je zemlja partner.
Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Dubrovnika zajednički izlažu na štandu Hrvatske turističke zajednice veličine 110 m2. Uz navedene turističke zajednice suizlagači na štandu su i: TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZ Grada Zagreba, TZŽ Kvarnera s agencijom Katarina Line, Jadrolinija, TZŽ Zadarske, TZ Grada Raba i TZ Lopar, TZŽ Šibensko-kninske, Adria Dental Group, Amatori i Liburna Riviera Hoteli.
Osim poslovnih sastanaka, u okviru poslovnog sajma BMT u Napulju, Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Dubrovnika za sve svoje poslovne partnere i posjetitelje sajma organiziraju dvosatne eno-gastro prezentacije prvog i drugog dana sajma. Tijekom prezentacije eno-gastro ponude, talijanski putnički agenti moći će kušati slastice dubrovačkog kraja, kao što su kontonjata, hrostule, pandišpanj, suhe smokve, arancini i bruštulani mjenduli domaće proizvodnje članica Udruge Deša. Uz navedenu ponudu slastica, moći će se kušati i desertno vino, odnosno Prošek Bura – Ruža Dalmacije, Rukatac, Vinarije Bura / Mrgudić s poluotoka Pelješca.
Dubrovačko-neretvansku županiju je u 2023. godini posjetilo 45.178 turista iz Italije što je 5% više od ostvarenih dolazaka u 2022. godini, a ostvarili su 154.311 noćenja, odnosno 2% manje nego prethodne godine.