10.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 25 studenoga, 2024
NaslovnicaVijestiFranković objasnio gdje će utrošiti 14 milijuna kuna za oglašavanje, te zašto...

Franković objasnio gdje će utrošiti 14 milijuna kuna za oglašavanje, te zašto se ne mogu uspoređivati ZL Split i ZL Dubrovnik

Pri obilasku novouređenog platoa Pila, gradonačelnik Mato Franković odgovorio je novinarima na koji način će se utrošiti već najavljivanih 14 milijuna kuna za oglašavanje, ali i zašto se ne može uspoređivati Zračna luka Split sa ZL Dubrovnik.

Gdje će se utrošiti najavljenih 14 milijuna kuna za oglašavanje?

– Od strane Ministarstva turizma dobili smo mogućnost udruženog oglašavanja u iznosu od 14 milijuna kuna, koje ne bi financirao Grad Dubrovnik, nego su to sredstva koja bi Gradu bila doznačena kao destinaciji koja je najviše ugrožena kao avio destinacija. Napravljen je cijeli plan promocije dolazaka aviona. Kontaktirane su sve velike kompanije od Lufthanse, EasyJeta, Lux Aira, Ryanaira pa do Croatia Airlinesa. Postupno su se počele uvoditi linije, uskoro ćemo vas detaljno obavijestiti o potpisanim ugovorima, bit će dakle obaveza tjednih naleta na Dubrovnik, i uvjet je da ti naleti traju do kraja godine i samim time tako će se marketinška kampanja isplatiti. Svi su prihvatili pravili igre međutim morali su potpisati ugovore – rekao je Franković.

Izrazio je zadovoljstvo suradnjom između Grada Dubrovnika i Zračne luke Dubrovnik. Također, veseli ga činjenica kako je Dubrovnik jedna od “zelenih destinacija” Velike Britanije.

 – Ne smijemo dozvoliti brza otvaranja, sve se radi postepeno, situacija s koronom je pod kontrolom i stanje ide ka normalizaciji. Vesele najave s britanskog tržišta, The Daily Telegraph je objavio kako je Dubrovnik jedna od “zelenih destinacija”, mjesto poželjno za Britance. Britansko tržište se otvara 15. srpnja i očekujemo British Airways i EasyJet odmah iza toga da počnu letiti za Dubrovnik – kazao je.

Objasnio je i zašto se ne mogu uspoređivati po broju aviona Zračna luka Split i Zračna luka Dubrovnik.

– Tko god pokušava usporediti ZL Dubrovnik sa ZL Split taj pojma nema o turizmu i turističkim aktivnostima. Najprometnija luka u RH je ZL Split, područje koje gravitira Splitu je sedam puta veće od područja kojem gravitira ZL Dubrovnik, to se ne može uspoređivati jedno s drugim. Rekao bi jedan čovjek da se uspoređuju babe sa žabama, jer to jedno s drugim nema nikakve veze. – zaključio je Franković

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE