U Studentskom centru Academia, koji im služi i kao co-working prostor prvi put su se sastali digitalni nomadi, koji trenutno borave u Dubrovniku.
Tijekom susreta predstavljen ambasador digitalnih nomada u Dubrovniku Nilesh Pandey objasnio je ulogu ambasadora koja je okupljanje digitalnih nomada te organiziranje radionica, sastanaka i razgovora kako bi se dijelila iskustva rada na daljinu, jačajući tako povezanost digitalne nomadske zajednice u Gradu.
Meet Up Dubrovnik predstavlja nastavak aktivnosti koje Turistička zajednica grada Dubrovnika provodi u suradnji s Gradom Dubrovnikom, s ciljem jačanja pozicioniranja Dubrovnika kao prijateljske destinacije za digitalne nomade.
-Važno je istaknuti da je Hrvatsku prestižna američka medijska kuća Bloomberg svrstala među države koje prednjače u privlačenju digitalnih nomada, dodatno potvrđujući prepoznatljivost Dubrovnika na globalnom tržištu digitalnih nomada.
Turistička zajednica grada provodi marketinšku strategiju kroz projekt “Long stay Dubrovnik”, namijenjen svim nomadima, kako onima već prisutnima u gradu, tako i onima koji planiraju doći te turistima na duljem boravku. Također, osmišljen je i Digital Nomad Pass, koji uključuje ulaznice za različite znamenitosti, popuste na usluge te besplatan javni gradski prijevoz tijekom mjesec dana, dostupan za nomade koji borave četiri tjedna u Dubrovniku i može se kupiti isključivo u Turističkoj zajednici grada Dubrovnika.
Osim aktivnosti usmjerenih na susrete i okupljanje digitalnih nomada, formirana je radna skupina unutar Remote-IT projekta razvojne agencije Dura, u suradnji s Gradom Dubrovnikom, TZGD, Saltwater Nomads i Dubrovnik Sun Gardens. Cilj projekta Remote-IT je razmatranje izazova i mogućnosti Dubrovnika kao destinacije za digitalne nomade, s fokusom na jačanje lokalne ekonomije, smanjenje ugljičnog otiska i poboljšanje kvalitete života. Mreža Remote-IT obuhvaća različite gradove s različitim lokalnim praksama, izazovima i ciljevima, pri čemu svaki partnerski grad razvija lokalnu mrežu dionika putem Urban Local Group (ULG), a Individualni integrirani akcijski planovi (IAP) predstavljaju konačne rezultate projekta, kreirane od strane ULG-ova svakog grada.
Osim navedenih aktivnosti, održati će se još dva događanja koje organizira ambasador, game show night i u ponedjeljak 11.12., u suradnji sa Sveučilištem u Dubrovniku, razgovor sa studentima te gostovanje na UNIDU radiju, stoji u priopćenju TZGD-a.