Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku održao je danas drugi #smartchoice#unidu u Studentskom domu koji je okupio više od 300 srednjoškolaca iz regije.
Odjel se kroz sedam radionica predstavio učenicima trećih i četvrtih razreda srednjih ekonomskih i turističko- hotelijerskih škola i gimnazija iz Makarske, Trogira, Sinja, Drniša, Jablanice, Stoca, Čapljine i Podgorice.
Radionice su obrađivale zanimljive i aktualne teme poput neuromarketinga, financijskih institucija i tržišta, financijske pismenosti, društvenih mreža i marketinga, upravljanja vremenom i poduzetništva.
Nastavnici i studenti Odjela predstavili su važne informacije vezane uz studijske programe, mogućnosti međunarodne mobilnosti i prilike za razvoj karijera koje će im biti omogućene već za vrijeme trajanja studija, a kroz interaktivne radionice su osigurane i nagrade za najbolje učenike.
S Odjela su istaknuli kako kontinuirano rade na promociji svojih studijskih programa i kako su izuzetno zadovoljni odazivom učenika koji pokazuju velik interes za njihove studije: ‘Zadovoljstvo nam je ugostiti srednjoškolce i predstaviti im niz interaktivnih radionica iz različitih područja kojima im želimo približiti svijet studiranja i mogućnosti koje im se nude kroz studijske programe i programe mobilnosti. #smartchoice#unidu je prilika za učenje, ali i mjesto na kojem se mogu dobiti korisne informacije i savjeti za one koji uskoro započinju svoj studentski put. Ovo je ujedno i jedan od važnih koraka za buduće brucoše koji im može pomoći u odabiru daljnjeg smjera obrazovanja. Sretni smo što im možemo biti podrška na tom putu‘ – istaknula je pročelnica Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju prof. dr. sc. Katija Vojvodić.
Učenicima se posebno svidjelo predstavljanje Studentskog doma i njegovih prostorija, kao i mogućnosti i aktivnosti koje su dostupne u sklopu doma, kao i razgovor sa studentima Odjela o studentskom životu u Dubrovniku.