Jadrolinija se ispričala putnici s Kalamote, inače osobi s invaliditetom, koja se jučer nije uspjela ukrcati na katamaran Dora.
-Ovim putem se ispričavamo putnici na doživljenoj neugodnosti u vrijeme velikih ljetnih gužvi, u samom srcu sezone, te još jednom molimo sve putnike s invaliditetom da se na vrijeme jave djelatnicima Jadrolinije, kako bi im se osigurala sva potrebna pomoć. Želimo naglasiti da Jadrolinija naročitu pažnju posvećuje upravo osobama s invaliditetom kroz pružanje svake vrste asistencije prilikom ukrcaja, u suradnji s udrugama osoba s invaliditetom provodimo edukacije naših članova posade i djelatnika u agencijama, a sve u cilju povećane mobilnosti osoba s invaliditetom, stoji u isprici Jadrolinije.
S prijedlogom našeg čitatelja da se karte, koje se trenutno kupuju kao dnevne i vrijede za sve dnevne linije, rezerviraju za određenu plovidbu, iz Jadrolinije odgovaraju kako to nije moguće.
-Na svim našim brodskim linijama veliki broj putnika čini upravo starija populacija otočana – umirovljenici i osobe starije od 65 godina, zatim učenici i studenti koji ostvaruju pravo na besplatan prijevoz, radno aktivno stanovništvo koje putuje na posao i s posla i koriste pokazne karte. Svim ovim kategorijama putnika omogućen je direktni ulazak na brod, bez potrebe kupovine karte unaprijed, a što ne bi bilo moguće uvođenjem rezervacija za određeni sat polaska.
Iz Jadrolinije navode kako je sezonski polazak brodske linije za Elafite u 10 sati svake godine problematičan, te da je njihov prijedlog bio da se polazak trajekta Hanibala Lucića (koji iz Gruža prema Elafitima kreće u 9 i 30) pomakne na 10 i 15, kako bi se izbjegle ovakve situacije.
No, dodaju kako su predstavnici mjesnih odbora Elafita taj prijedlog odbili.