Nova i jedina članica Uprave Čistoće 45-godišnja Mihaela Mikulandra je po zvanju magistra financijskog menadžmenta, neće imati zamjenika i nije članica nijedne stranke.
Tko je novoimenovana predsjednica Uprave gradske tvrtke “Čistoća” koja će početkom lipnja preuzeti tvrtku u kojoj su se godinama gomilali problemi i pred kojom je istinski zahtjevan i odgovoran posao? Podsjetimo, nakon prošlih lokalnih izbora, Marku Ivekoviću koji je bio na čelu “Čistoće” je “pridružen” još jedan član uprave, Tomislav Tabak koji je brzo nakon uspostavljanja nove koalicijske vlasti, napustio direktorsku poziciju u “Sanitatu”. Nakon dvogodišnjeg mandata Franković je počeo sve češće kritizirati rad uprave “Čistoće” što je rezultiralo njihovim ostavkama. Iveković je ostao u firmi na mjestu direktora tehničkih poslova, a Tabak je napustio tvrtku. Nova direktorica stiže iz Sanitata gdje je provela osam godina.
-U Sanitatu Dubrovnik, od 1. srpnja 2015. godine, radila je na radnom mjestu Poslovna tajnica Društva, certificirani specijalist za javnu nabavu i službenik za informiranje sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama – doznajemo iz gradske uprave na naše upite.
Nisu štedjeli riječi u opisu njenog radnog mjesta, pa su napisali jako detaljan prikaz:
-Navedeno radno mjesto obuhvaća sljedeće poslove: provedbu svih administrativnih poslova za potrebe Ureda direktora, vođenje i ažuriranje zajedničkih evidencija na razini Društva, operativna komunikacija s predstavnicima JLS iz područja komunalnog sektora, davanja raznih tipskih usmenih ili pisanih obavijesti, klasificiranje i sistematsko arhiviranje predmeta i poslovne dokumentacije, surađivanje s pravosudnim tijelima; sudovima (općinskim, županijskim, prekršajnim i trgovačkim), javnim bilježnicima i državnim institucijama prilikom izrade ovršnih prijedloga i provedbe ovršnih postupaka te ostalih postupaka pred pravosudnim tijelima, surađivanje sa javnim bilježnicima u svezi ostalih poslova važnih za Društvo (npr. promjene u sudskom registru – temeljnog kapitala, doregistracija djelatnosti itd), izrađivanje podnesaka, dopisa, prijedloga za ovrhu i ostalih dokumenata iz pravne domene poslovanja Društva, praćenje oglasnika Narodnih novina (npr. otvaranje stečajeva nad dužnicima Društva, te prijava potraživanja u stečajnu masu, promjene propisa, registra ugovora, javne nabave itd.), pripremanje različitih vrsta ugovora, kao što su: ugovor o radu, ugovor o zakupu i sl., praćenje radnog prava i prakse, te savjetovanje direktora, sudjelovanje u postupku javne nabave kao ovlašteni predstavnik naručitelja: izrada dokumentacije za nadmetanje, objavljivanje postupaka, sudjelovanje u javnom otvaranju ponuda, pregled ponuda, izrada odluke o odabiru ponuditelja ili poništenju postupka, praćenje propisa vezanih uz javnu nabavu te usklađenje poslova Društva s važećim propisima, prikupljanje podataka od odgovornih osoba Društva potrebe za nabavom roba, radova i usluga te objedinjuje potrebe, utvrđuje procijenjene vrijednosti roba, radova i usluga za izradu Plana nabave sukladno zakonskim propisima i općim aktima Društva, pripremanje dokumentaciju za provedbu javne nabave, te vođenje postupaka javne nabave, vođenje propisanih evidencija i izrade statističkih izvješća i sl. vezano uz postupke nabave, usuglašavanje Plana nabave s ostalim planovima (npr. financijskim planom), praćenje izvršavanja plana nabave i njegovog ažuriranja radi poboljšanja kvalitete upravljanja, vođenje svih poslova vezanih uz dokumentaciju javne nabave što uključuje – vođenje evidencije svih ugovora, nabavki i pratećih dokumenata nabave: zadužnice, garancije, bankarske garancije, nabavne specifikacije itd., izrađivanje dokumentacije za javnu objavu, organiziranje i pripremanje dokumentacije za javnu objavu, obavljanje i ažuriranje planova javne nabave u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH, na internetskim stranicama Društva i Portalu javne nabave u zakonski propisanim rokovima, pripremanje potrebitih isprava Direktoru Društva oglašavanja i nabave u svezi praćenja tržišta i potreba društva u troškovno povoljnoj nabavi opreme, materijala i drugih potrebnih sredstava, operativna komunikacija s predstavnicima JLS, sa vlasnicima skloništa za zbrinjavanje napuštenih životinja te sa fizičkim osobama u svezi predmetnog osnova, svi poslovi koji obuhvaćaju djelokrug službenika za informiranje sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama.
Do dolaska u “Sanitat”, trinaest godina je provela u Uredu javnog bilježnika. I tu je detaljno opisano njeno radno mjesto:
-Od 2002. do 30. lipnja 2015. godine bila je zaposlena u Uredu javnog bilježnika Nikše Viđena u Dubrovnika na radnom mjestu Voditelj administracije ureda javnog bilježnika, što je obuhvaćalo sljedeće poslove: komunikacija sa strankama, zaprimanje isprava, ovjeravanje potpisa i preslika, te izrada solemnizacije isprava, sastavljanje javnobilježničkih akata koji su potrebni za pravnu valjanost raznovrsnih ugovora uz nadzor javnog bilježnika, sastavljanje akata u svezi osnivanja i drugih pitanja trgovačkih društava, izrađivanje podnesaka, dopisa, prijedloga za ovrhu i ostalih dokumenata iz pravne domene poslovanja, provođenje ovršnih postupaka, donošenje rješenja o ovrsi i otpremanje istih strankama u postupku, sudjelovanje u provođenju ostavinskih rasprava, izrada nacrta rješenje o nasljeđivanju, te otpremanje istih strankama u postupku, evidentiranje i izlučivanje arhivskog i registraturnog gradiva ureda.
Mihaela Mikulandra rođena u Dubrovniku 30.11.1978. godine, udana, majka dvojice sinova. Nakon završene Osnovne škole u Mokošici i srednje Ekonomske škole u Dubrovniku, na Sveučilištu u Dubrovniku stekla je zvanje magistre financijskog menadžmenta (mag.oec). I nije članica nijedne političke stranke – stoji u odgovorima iz Grada.
A kao mali kuriozum dodajmo i kako je na konavoskoj Konoviziji 2019. godina nastupala za selo Dunave.