Na oštrici, povremeno i posve nejasne kritike dubrovačke javnosti, na otvaranje Hard Rock Cafea i najavu otvaranja McDonald’s-a, našao se i Bavarin čije je izdanje u Lazaretima lani izazvalo panegirike svih posjetitelja koji su uživali u tamošnjoj ponuđenoj hrani i koncertima. Ove godine, nakon informacije kako će iz TZ Grada Dubrovnika dobiti nešto više od 100 tisuća eura, ukoliko dostavljenim troškovnicima to i pokriju, pojavili su se i komentari kako im je sve ostalo dato besplatno.
Je li to istina? – pitali smo direktoricu Dubrovačke baštine koja upravlja Lazaretima gdje će se desetodnevni Bavarin održati.
DRUGO IZDANJE BAVARINA U LAZARETIMA Deset dana vrhunskog street food-a i glazbenih zvijezda
Katarina Milat Kralj nam je odgovorila:
– Street Food Festival Bavarin koji će se održati od 5. do 14. svibnja 2023. će za desetodnevni najam izdvojiti 11.750,00 EUR-a, odnosno s PDV-om 14.687,50 EUR, a Dubrovačka baština u cijenu najma uključuje trošak struje i vode neovisno je li riječ o dnevnom najmu ili o najmu od nekoliko sati.
Dubrovačka baština kao trgovačko društvo, sukladno ugovoru, ustupa u najam prostor, a sve dodatne troškove za provedbu samog festivala snosi organizator – dodaje, te pojašnjava:
-Navedenim festivalom, koji uistinu obiluje bogatim programom (od gastro ponude, nastupa uživo domaćih izvođača, te radionica za sve uzraste) obogaćuje se i proširuje turistička ponuda Grada Dubrovnika u predsezoni, a Lazareti, zahvaljujući obnovi i opremanju putem europskih fondova, stavljanjem u kulturno-turističku funkciju, postaju uistinu prepoznatljiva kulturno-povijesna-turistička destinacija koja privlači kako lokalno stanovništvo tako i posjetitelje/turiste.
Isto pitanje smo uputili i organizatorima Bavarina, a Marija Pajić Bačić odgovara:
– S naše strane možemo vam reći da apsolutno svi aspekti koji tvore Bavarin street food festival (lokacija, strujni priključci, čišćenje, program, ZAMP, najam kućica, produkcijski materijali – razglas, rasvjeta i pozornica, smještajni kapaciteti, honorari izvođača, promo materijali i marketing) podliježu naplati prema ponuđivačima.