Čak sedam brodogradilišta iskazalo je interes za gradnju Jadrolinijinih brodova na električni pogon, potvrdili su za Novi list iz nacionalnog linijskog putničkog brodara.
Rok za predaju zahtjeva za sudjelovanje u Natjecateljskom postupku uz pregovore s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma istjecao je 22. veljače. Zaprimljeno je ukupno sedam zahtjeva, a Jadrolinija ima rok od šezdeset dana za pregled zaprimljene dokumentacije. Po utvrđivanju tko ispunjava sve formalne uvjete, objavit će se koji od zainteresiranih subjekata može sudjelovati u daljnjem tijeku postupka, službeno su obznanili iz Jadrolinije.
Za posao koji je procijenjen na 45 milijuna eura odnosno po 15 milijuna eura za svaki brod, neslužbeno doznajemo, interes je iskazalo čak pet brodogradilišta iz inozemstva, od kojih jedno nastupa zajedno s jednim hrvatskim te još dva domaća brodogradilišta. To je kraljevičko brodogradilište Dalmont Ivana Ivića i Brodotrogir Cruise, ali domaćim snagama valja pridodati i šibensko brodogradilište Iskra koje za ovaj posao konkurira u partnerstvu s jednim turskim brodogradilištem, potvrdio nam je direktor šibenskog škvera Roko Vuletić.
Od inozemnih konkurenata u kuloarima se spominje da su svoje zahtjeve za sudjelovanjem dostavila brodogradilišta iz Italije, Nizozemske, Španjolske i Estonije.
O novim “zelenim” brodovima Jadrolinije zna se da bi trebali biti okvirne dužine između 45 i 50 metara, s kapacitetom prijevoza 389 putnika, od čega u zatvorenim prostorima minimalno njih 150. Trebali bi zamijeniti najstarije iz flote, šezdesetak godina stare brodove “Tijat”, “Postiru” i “Premudu”, a planirani su u prvom redu za plovidbu na dubrovačkom području, na liniji prema Elafitima, na šibenskom, gdje će održavati vezu s Prvićem, Zlarinom i drugim otocima te u lošinjskom arhipelagu.
Njihova izgradnja većim dijelom, do 65 posto, sufinancirala bi se europskim sredstvima, a Okvirni sporazum koji će Jadrolinija sklopiti s odabranim ponuditeljem predviđen je na maksimalni rok od četiri godine.
Više pročitajte ovdje.