U subotu, 12. studenog u Domu kulture u Babinom Polju održana je prezentacija “Brendiranje autohtonih proizvoda otoka Mljeta”.
S ciljem jačanja prepoznatljivosti autohtonih i kvalitetnih otočnih proizvoda, JUNP Mljet, partneri Kazinoti&Komenda, Nikola Radeljković i studenti Studija dizajna Sveučilišta u Zagrebu predstavili su ideje i prijedloge izgleda budućeg brenda Mljet Made. Inspiraciju prijedloga vizuala brenda studenti su pronašli u prirodnim elementima te autohtonim rukotvorinama otoka Mljeta.
Sljedeći koraci u brendiranju proizvoda lokalnih OPG-ova i proizvodača suvenira je odabir jednog od predloženih vizuala, uspostava kriterija za dodjelu markice odnosno etikete s oznakom Mljet Made te plasiranje prozvoda na prodajnim mjestima NP Mljet. Kupnjom proizvoda brenda Mljet Made posjetitelji će biti sigurni da kupuju autohtoni i kvalitetni proizvod otoka Mljeta.
Izvor: tekst, foto – NP Mljet