Vodeća regionalna turistička agencija Adriatic DMC, osvojila je nagradu za najbolju putničku agenciju u 2022. godini na Turističkom cvijetu – Kvaliteti za Hrvatsku, održanom u sklopu manifestacije Dani hrvatskog turizma.
Ivan Gavranić, operativni direktor Adriatic DMC-a, te Marketing i projekt menadžerica Kim Butigan, imali su čast preuzeti nagradu na ovogodišnjoj manifestaciji u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore.
Nagradu je uručio Davor Filipović, ministar gospodarstva i održivog razvoja, operativnom direktoru Ivanu Gavraniću.
Direktor Adriatic DMC-a, Srđan Krištić je komentirao nagradu: „Izuzetno sam ponosan na svoj tim i kvalitetu usluge koju smo mogli isporučiti svojim partnerima u ovim izazovnim vremenima, te tako osvojiti ovu nagradu. Prepoznata je naša posvećenost organiziranju kvalitetnih i autentičnih doživljaja za naše goste, ali jednako tako i naša posvećenost održivom poslovanju u svim lokacijama i društvenim zajednicama u kojima poslujemo.
„S obzirom na to da ubrzo ulazimo u desetu godinu poslovanja, sada sa sigurnošću mogu reći da je naš tim i njihov profesionalizam, te usluga koju pružamo klijentu na najvećem mogućem nivou. Učinit ćemo sve da i u budućnosti nastavimo pružati inovativne i autentične doživljaje našim klijentima, koji u prvi plan stavljaju ljepote Hrvatske, bogatu kulturnu baštinu, te ljubazne i srdačne ljude.”
Ova dubrovačka turistička agencija odigrala je ključnu ulogu u povratku putovanjima nakon izbijanja globalne pandemije, blisko surađujući s vodećim svjetskim tvrtkama za krstarenje te lokalnim i državnim vlastima, kako bi se olakšalo kretanje brodovima na kružnim putovanjima hrvatskom obalom Jadrana.
Poslovanje Adriatic DMC-a ovog je ljeta nastavljeno na predpandemijskoj razini te se predviđa izvrsna 2023. godina.
Dani hrvatskog turizma održavaju se u trajanju od dva dana i okupljaju poslovne lidere, političare i profesionalce iz turizma u sklopu panel rasprava, prezentacija i radionica. Manifestacija je otvorena predstavljanjem Strategije održivog turizma Hrvatske turističke zajednice do 2030. godine i panelom o turistima budućnosti.