Turistička zajednica grada Dubrovnika provodi intenzivnu promotivnu kampanju na američkom tržištu. U okviru kampanje TZ grada Dubrovnika, u srpanjskom izdanju inflight magazina najveće američke aviokompanije United Airlines, „Hemispheres“ Dubrovnik se promovira atraktivnom fotografijom na naslovnici magazina te u reportaži unutar magazina na čak 17 stranica. Magazin „Hemispheres“ dostupan je svakom putniku na svakom domaćem i međunarodnom letu United Airlinesa.
Također u okviru kampanje TZ grada Dubrovnika na američkom tržištu, tijekom svibnja, lipnja i srpnja, u sedam najprometnijih zračnih luka SAD-a prikazuje se promotivni film o Dubrovniku na ekranima na putničkim terminalima. Promotivni film o Dubrovniku, koji traje 30 sekundi, prikazuje se u zračnim lukama Atlante, Los Angelesa, Chicaga, New Yorka – J.F.K i La Guardia, Newarka i Philadelphie.
Osim naslovnice i reportaže u inflight magazinu United Airlinesa te prikazivanja promotivnih filmova u američkim zračnim lukama, Dubrovnik je konstantno prisutan na američkom tržištu kroz razne promotivne aktivnosti koje provodi Turistička zajednica grada Dubrovnika. Tako je nedavno objavljen i advertorial o Dubrovniku u prestižnom američkom poslovnom magazinu Business Traveller.
Od početka godine do 5. srpnja u Dubrovniku su boravila 48 563 američka turista, što je 69 posto u usporedbi s 2019. godinom. Američki turisti su u navedenom razdoblju ostvarili 144 592 noćenja, što je 74 posto u odnosu na 2019. godinu. United Airlines povezuje Dubrovnik sa SAD-om direktnim letom s Newarkom četiri puta tjedno do kraja rujna, a letovi su odlično popunjeni. Budući da su američki turisti konstantno na drugom mjestu po broju turista u Dubrovniku, SAD tržište je od izuzetne važnosti za Dubrovnik te je jako bitno održavanje vidljivosti i ciljana promocija Dubrovnika kao poželjne turističke destinacije.