POLITIKA
30.10.2018 u 13:03

Jadran Barač: ova gradska uprava treba rješavati probleme, a ne izdavat marketinške pamflete s lijepim željama

- Uvođenje reda u javne površine ili dolaske kruzera čine tek manji dio potrebnog rješenja dubrovačkog problema uspostave održivog turizma. Iako je zapravo ovaj problem potrebno riješiti hitno, gradska uprava očito nema potrebno znanje ni spremnost zaista se uhvatiti ukoštac s njim. To se jasno vidi i u nemušto i izrazito općenito predstavljenim ciljevima inicijative "Respect the City", ali i u potpunosti promašenoj strategiji, piše predsjednik dubrovačkog SDP-a Jadran Barač. Njegovo priopćenje prenosimo u cijelosti.


komentara  0

Neprestano predlaganje raznoraznih planova, srednjoročnih i dugoročnih aktivnosti, u osnovi nemaju veći značaj od pukog predizbornog pamfleta i neće građanima donijeti nikakav boljitak. Od izbora je prošla godinu i po dana, i nama građanima nisu potrebna  obećanja i vizije već konkretna dugoročna rješenja. Koliko god to lijepo zvučalo, konop i policija, dostavna vozila, prometni redari to sigurno nisu.

Činjenica je da gradska uprava nema kontrolu nad puno čimbenika koji nastupaju na slobodnom tržištu turizma. No ima kontrolu nad planskom izgradnjom infrastrukture i urbanizacijom.

O promašenosti strategije i zapravo bezidejnosti dovoljno govori kako su među predstavljenim srednjoročnim mjerama za 2019./2020. godinu shuttle bus zračna luka - Dubrovnik, premještanje zaustavnog mjesta kombi vozila za dostavu novca ili ograničenje zaustavljanja za cabrio buseve. Iako su i to vrijedne aktivnosti, one su zapravo tek minijaturan dio rješavanja problema, a ne spasonosne mjere kakvim ih gradonačelnik želi prikazati.

Ostali projekti vrijedni spomena u kojem se spominju tuneli, prometnice, parkinzi, pješake zona su tek u stadiju „osmišljavanja“ i dani rokovi sežu do 2022. pa i dalje.

Gradonačelnik Franković naznačio je kako je kroz godinu dana napravljeno "puno toga" te je mišljenja kako je najveći uzrok blokade prometnica - liberalizacija, a što je potpuno promašena teza. Štoviše, takav je i stav njegovog kolege (HDZ) ministra Butkovića iz aktualne vlade koji kaže: „što se tiče prometnih gužvi to je ipak stvar gradova i njihovih odluka da bolje reguliraju promet. Vaditi se da je za gužve kriv zakon o taksiju, mislim da nije ispravno“.

Ono što ova uprava može napraviti, ponajprije, je zaista krenuti planirati i raditi. Postojeća strategija razvoja prometne infrastrukture već postoji, plaćena je javnim novcem i izrađena 2012. godine. I predstavlja jednu bazu koja se ne bi smjela radikalno mijenjati već prema njoj nastaviti raditi u kontinuitetu, uz eventualne korekcije prema novim analizama opterećenosti prometnica. 

Ovoj gradskoj upravi građani su dali povjerenje da djeluje i realizira projekte, a ne da javni novac baca na raznorazne revizije projekata pod neuvjerljivim izgovorima nekakvih „novih uvjeta“. Problemi s kojima se Dubrovnik suočava su veliki i potrebno ih je rješavati sustavno i planski, a ne "pospremati pod tepih" putem marketinškim pamfletima s lijepim željama i rokovima realizacije negdje iza novih izbora, zaključuje u priopćenju predsjednik GO SDP-a Dubrovnik Jadran Barač.


dubrovniknet team





KOMENTARI / Komentiraj
   
Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne







 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija