VIJESTI
09.08.2018 u 07:48

DRUGO LICE UBERA: tvrtka "Best trans" ostala dužna vozačima, poslodavac "zbrisao" u Herecegovinu

Ove godine u Zagrebu registrirana tvrtka "Best trans" ostala je dužna dvotjednu isplatu za tristotinjak angažiranih vozača, a posve je izgledno da oni neće nikada ni doći do svog odrađenog novca jer je poslodavac, 26-godišnji Mislav Buntić, pobjegao u Hercegovinu. S, navodno, oko 3 milijuna kuna. Dok se putem društvenih mreža prevareni vozači "okupljaju" i razmjenjuju svoja iskustva s dotičnim poslodavcem i tvrtkom, iz Ubera na naša pitanja stižu veoma šturi odgovori. Ukratko: pojeo vuk magare. 


komentara  0

Jedan od 'premium' i najboljih partnera izabranoga od strane Uber platforme, 26-godišnji Mislav Buntić i njegova tvrtka Best Trans d.o.o. "izigrao" je tristotinjak vozače, kako onih 40-tak u Dubrovniku, tako i one u ostalim gradovima. Ovaj poslodavac je nakon neisplate plaća vozačima navodno pobjegao u Hercegovinu odakle im je poslao obavijest da mu je sve - namješteno. Automobili koje su koristili "njegovi" vozači su ili bili "rentani" ili kupljeni na leasing.

 

Naime, iz pouzdanih izvora saznali smo kako tvrtka Best Trans d.o.o. dva tjedna nije isplaćivala zaradu vozačima, a pored Dubrovnika ovaj poslodavac imao je vozače i u ostalim dijelovima Hrvatske, u Zagrebu, Rijeci, Puli, Zadru, Šibeniku i Splitu. Na Facebook-u su se počele širiti objave i fotografije Mislava Buntića, a prevareni vozači su "u potrazi" za svima onima koje je Best Trans prevario i ostao im dužan.

 

 

Izvor poznat redakciji pojasnio nam je cjelokupnu situaciju objašnjavajući spekuliranja oko novca koji je ostao neisplaćen.

„Ako jedan vozač radi 10 sati na dan, pretpostavlja se kako u sat vremena zaradi 100 kuna, što znači 1000 kuna dnevno. Vozači nisu isplaćeni za dva tjedna, te tako dolazimo do iznosa od 14 000 kuna. Tvrtka Best Trans imala je oko 300 vozača u cijeloj Hrvatskoj, onda se na kraju može zaključiti kako je Mislav Buntić ostao dužan svojim vozačima preko četiri milijuna kuna“, prepričava nam izvor.

Ovaj iznos se dijeli na tri dijela, jedan ide Uberu, drugi poslodavcu, u ovome slučaju tvrtci Best Trans, a onaj zadnji dio zarade ide vozaču. 25% provizije od ukupne zarade Uber odmah naplati, u ovom slučaju je, dakle, prema svom uvriježenom modelu poslovanja, naplatio od Best transa d.o.o. prije negoli je Buntić pobjegao preko granice. Buntiću je, prema izračunu upućenih, moglo ostati sveukupno oko tri milijuna kuna. 

 

 

Osim što se zarada dijeli na tri dijela ukoliko vozač radi preko partnera odnosno posrednika, postoje i oni "povlašteni".

 

Poslali smo upit i Uberu, odnosno njihovoj PR agenciji koja ih zastupa, a oni su na konkretna pitanja, koliko je vozača ostalo prevareno, o kojem iznosu je riječ te koji su daljnji koraci Ubera, hoće li im isplatiti nadoknadu štete i kako će vratiti povjerenje prevarenih vozača odgovorili veoma šturo:

„Uber ne bi bio to što jest bez svojih vozača – oni su u središtu iskustva koje Uber pruža korisnicima. Ova situacija nam je neprihvatljiva, zbog čega smo odlučili suspendirati partnersku firmu od rada preko Uber platforme. Trenutno smo usredotočeni na pružanje pomoći svim vozačima na koje je utjecala spomenuta situacija.“

Ono što se može iščitati iz reakcije koju šalje PR agencija njihov najveći napor je prebaciti vozače kod drugih partnera i pomoći im da nastave s radom, međutim od nadoknade štete neće biti ništa.

Poslodavac je prevario vozače koji su radili za njega i nisu dobili za to nikakvu naknadu, niti će je dobiti. Onaj tko bi trebao nastupiti u ovakvoj situaciji je država, po riječima PR agencije, koji još nadodaju kako je taj partner izabran kao 'premium' zato jer je doveo najviše vozača u Uber. Poslovanje koje se odvija na relaciji posrednik/partner – vozač nije u korelaciji s Uberom, jer oni u tome odnosu ne mogu ništa, osim suspendirati 'premium' partnera koji je prevario vozače i isključiti ga iz poslovanja.

Na društvenim mrežama se može pročitati i kako ovo nije usamljeni slučaj gdje su vozači ostali neplaćeni, te da se tvrtke samo otvaraju i zatvaraju neisplaćujući zarađene novce vozačima, a da za to nitko ne odgovara. 

U odnosima Uber- Uber partner - Uber vozač najveću štetu snose sami vozači koji prehranjuju svoje obitelji, a ne vozaju se u Mercedesu AMG GT, u kojima se voza Uber partner, a tome su svjedočili nedavno i Dubrovčani dok su vozači "crnčili" za "gazde". Na kraju ostaje za vidjeti hoće li se prevareni vozači udružiti i prijaviti nepoštenog poslodavca, jer od nadoknade štete Uber platforme neće biti ništa. Mali čovjek opet je prevaren.


Elizabeta Jelić





KOMENTARI / Komentiraj
   
Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne







 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija