LIFESTYLE
03.01.2018 u 10:33

NEVIĐENA REKLAMA ZA DUBROVNIK: Ovaj video pregledalo je skoro 300 milijuna gledatelja

Jednu od najpoznatijih kineskih emisija Day Day Up, prikazanu 15. prosinca na Huran TV-u, pregledalo je 300 milijuna Kineza. Smatraju kako on utječe i na odabir zemlje gdje će stanovnici najmnogoljudnije zemlje otputovati. Sniman je u Dubrovniku i Zagrebu, a sudjelovao je i Folklorni ansambl Linđo. To je zabavni show u kojemu poznati kineski voditelji i glumci uče plesati domaće tradicionalne plesove i slušaju našu glazbu. Show je osmišljen kao red edukacije, red igre i red zabave, prenosi Slobodna Dalmacija.


komentara  1


dubrovniknet team





KOMENTARI / Komentiraj
   
   

Alamaka 03.01.18 u 11:17
Neš ti 300 milijuna u Kini. To kao da je kod nas pogledalo 300 ljudi. :)





Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Velika nagradna igra

1X OPEL CROSSLAND X

3X MOBITEL
SAMSUNG S8 BLACK

3x TABLET GALAXY TAB 10.1 BUS

60X
POKLON BON od 500 KN
NAGRADNA IGRA TRAJE
od 26. 10. 2017. - 25. 1. 2018.














Iz teme

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne







 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija