DUBROVAČKA TRPEZA
10.09.2016 u 20:59

Hotel s pet zvjezdica i uslugom od jedne zvjezdice

Hotel Dubrovnik Palace je hotel s pet zvjezdica i u globalu zadovoljava kriterije kategorizacije, osim u jednom segmentu, a to je restoran Taverna Maslina, koji prema standardu usluge zaslužuje jednu zvjezdicu. Evo i zašto, piše naš gastronomad Franklin.


komentara  9

U predvorju hotela sam ugledao desk za informacije iza kojeg je vrlo zgodna mlada žena davala informacije turistima. Prišao sam i pitao je koji od tri restorana u hotelu bi mi preporučila za laganu večeru. Šarmantno mi je objasnila kako je njezin omiljeni restoran Maslina u prizemlju hotela s čijih se taraca pruža pogled na more, otoke i brda iza njih. Poslušao sam njezin savjet i spustio se liftom u prizemlje.

Na ulazu u restoran nije bilo nikoga tko bi me uputio do stola u restoranu u kojem su vanjske tarace bile prepune gostiju, a u unutrašnjem dijelu nije bilo nikoga. Potapšao sam po ramenu jednog od konobara koji je imao pune ruke posuđa s hranom i pitao ga gdje mogu sjesti? Rekao mi je da sjednem gdje god želim unutra.

Unutrašnjost je bila potpuno prazna, a taraca je očito bila vrlo poželjno mjesto za večerivanje. Izabrao sam stol kraj otvorenog prozora do tarace i čekao jednog od pet konobara da mi donesu jelovnik. Čekao sam, čekao i čekao! Pokušao sam pogledom uloviti pogled konobara, ali nisam imao sreće. Kao da konobari imaju taj instikt da niti jednom ne pogledaju u Vas kad ih trebate. 

Shvatio sam da je taraca očito mjesto njihovog interesa, ali ovo je hotel koji ima pet zvjezdica, pa bi i restoran trebao pratiti te visoke standarde. Pogledo sam na sat i zaključio kako punih 17 minuta čekam jelovnik. Napokon, jedna od djevojaka iza bara me primijetila i prišla mi. Kontrolirajući bijes pitao sam je mogu li barem dobiti jelovnik. Požurila je i s ljubaznim smješkom mi ga donijela.

Trebalo mi je svega nekoliko sekundi da se odlučim što naručiti. No punih sam deset minuta čekao i čekao da konobar preuzme moju narudžbu. Skoro sam bio spreman jednom od konobara potkačiti nogu, da napokon netko više obrati pažnju na mene. Konobar koji me je primijetio bio je ugodan, pristojan i profesionalan, iako malo rastrešen od vrućine i žurbe. Uzeo je moju narudžbu i čak me i pitao koliko pečenu patku želim. I to je bilo zadnje što sam ga vidio.

Bio sam spreman čekati na svoje jelo, s obzirom na gužvu na taraci i duže nego inače, no čini se da je moja narudžba u kuhinji negdje dobro zapela. Kad sam napokon dobio jelo donio mi ga je neki skroz drugi konobar. I on je bio ljubazan i profesionalan, ali više nekako staložen, nego onaj prvi. Patka je bila baš kao što sam je i naručio nježna, sočna i ukusna pa je smanjila moj bijes i ljutnju.

Ne krivim konobare za ovu lošu uslugu jer je teško ne primjetiti da u restoranu nedostaje osoblja i da ovi koji rade, rade preko svake mjere. Ali punih sam 50 minuta čekao, od kada sam ušao u restoran, do kada sam dobio hranu. To je u hotelu od pet zvjezdica neprihvatljivo.

Problem je u nedostatku djelatnika, što bi uprava trebala riješiti te omogućiti konobarima da imaju obzira prema klijentima, pogotovo ako su, kao ja, jedini gost u unutrašnjem dijelu restorana, a nisam baš neprimjetan.
Da ova večer ne bude potpuna katastrofa pobrinuo se slikar Duško Šibl, koji je na sedmom katu Hotela otvorio svoju izložbu. Društvo je bilo dobro i zabavno, a bilo je predivno vidjeti Duškove apstrakne figure na platnima. Izložba je još otvorena.


Franklin




KOMENTARI / Komentiraj
   
   

del.boy 12.11.16 u 18:37
neka Franklin podje u Villu Dubrovnik ... tamo mu se sigurno nece dogoditi takve neugodnosti!

   

macy 13.09.16 u 12:32
Ti si se Ljulji rano jutros najela bunike. Trgni usput jednu ljutu. Koja li nas filozofska kokodakanja tek čekaju do kraja dana? Treba to izdržati...

   

Dubrovnik-Ljilja 13.09.16 u 09:25
http://www.cbc.ca/news/canada/british-columbia/strike-averted-at-victoria-s-empress-hotel-1.3742740

   

Dubrovnik-Ljilja 13.09.16 u 09:21
Novi vlasnik ovog starog hotela nije racunao da ce mu osoblje ici na strajk. Ovaj hotel je nesto kao nas dubrovacki Imperial. Prvo su rekli da ce biti strajk, a vidim kasnije vijesti, koje cu isto ovdje postaviti kao nastavak linka. http://www.cbc.ca/news/canada/british-columbia/empress-hotel-employees-issue-strike-notice-ahead-of-long-weekend-1.3741190

   

hladnaglava 13.09.16 u 09:04
Politika hotela je kada im se gosti zale na servis da im daju sve đabe i na taj nacin se štite od losih komentara na Trip Advisor umjesto da zaposle dovoljan broj konobara i ostalog personala

   

Dubrovnik-Ljilja 12.09.16 u 11:30
Zanci, Todoric je vlasnik? Ond ami je sve jasno.

   

kaktus 11.09.16 u 17:49
Ovo nije nista , a to kako na razne nacine varaju svoje goste koji masno placaju hotel , samo jedan primjer , gostima za rubineta toce vodu u boce od (uglavnom) Jane i naplacuju - Todoric ima pogon u šanku .

   

Dubrovnik-Ljilja 11.09.16 u 11:52
Trip Advisor ???

   

Dubrovnik-Ljilja 11.09.16 u 11:14
Sramota je kako s enasi ljudi iskoristavaju. Trebali ste odmah napisat dojmove vlasniku. inace se nista nece promijenit.





Filtriraj:                                          
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz kolumne
posat
DUBROVAčKA TRPEZA
3      09|08|16 u 14:54
Restoran Posat dobio je novi izgled, a što je s hranom?
takenoko
DUBROVAčKA TRPEZA
0      19|07|16 u 16:58
Takenoko na Pločama - novi japanski restoran u gradu
revelin club
DUBROVAčKA TRPEZA
0      01|07|16 u 17:38
FRANKLIN OCJENJUJE: Revelin Club je elitni restoran s reputacijom u usponu
hrana
DUBROVAčKA TRPEZA
3      03|01|16 u 08:49
Franklin ocjenjuje najbolje i najinovativnije dubrovačke restorane u 2015.
DUBROVAčKA TRPEZA
0      26|12|15 u 15:58
Tovjerna Sesame – najbolji restoran u Dubrovniku






Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne






 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija